16.02.21 Я досліджую світ.

Тема. Життєрадісність і здоров'я.

Хід уроку

І. організаційний момент

1. Привітання

Сядьте ,діти, всі рівненько.

Усміхніться всі гарненько,

 Настрій на урок візьмемо,

Й працювати розпочнемо.

ІІ.Актуалізація опорних знань

- Ми з вами говорили про те, що корисно для здоров'я,Погляньте на "Квіточку здоров'я" і правила здорового життя , що записані на її пелюстках.







ІІІ.Повідомлення теми і мети уроку.
 -Одним із правил здорового життя ми назвали :"Гарний настрій". І дійсно , коли людина здорова, тоді у неї гарний настрій.
-Що ж таке настрій?
- Як здоров'я пов'язане з настроєм?
-Що впливає на наш настрій?
-Як покращити настрій собі і допомогти іншим людям?
-На ці  та багато інших запитань ми сьогодні спробуємо відповісти. 
IV.Сприймання та усвідомлення  нового матеріалу.
- Як ви розумієте значення слова  настрій?
Настрій- це переживання , почуття. які  виникають у людини протягом дня.

-Яким буває  настрій?
- Коли у людини буває гарний настрій?
-Скажіть за якими ознаками  можна дізнатися про настрій людини?
-Іноді ми легко помічаємо , який у людини настрій , бо часто переживання відображаються на обличчі.Радість , сум, страх, гнів , здивування , сором -це  емоції ,які відчуває людина.
1.Робота за підручником  с.27-28.
- Прочитайте визначення що  таке емоції та які вони бувають.
На с. 29  розгляньте зображення дітей і визначте, який у кого  настрій.
-На закріплення нового матеріалу виконайте завдання в друкованому зошиті .
с.12,завдання №1,№2,№3.


Фізична культура

 Тема.Організовуючі впарви.Різновиди ходьби,бігу, стрибків.ЗРВ: без предметів на місці.Танцювальні вправи .Рухлива гра ""Подоляночка".



- Так як зараз ви на дистанційному навчані пропоную підбірку танцювальних вправ які ви можете виконувати вдома.

 
- А також в обідній час ви можете пограти в ігри  на свіжому повітрі.
Гра "Попади сніжкою в ціль".

- Оберіть собі ціль  відійдіть на 5 -10 кроків  та спробуйте попасти в ціль.
- Ціль можна намалювати на воротах крейдою або  сніжкою.
 Гра " Ходьба по канату "
-  Проведіть на снігу лінію , потум розведіть руки   та крокуйте полінії , як по канату . Зійшов ,оступився - повертаєтеся на початок.
















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу