16.02.21.Підсумковий урок за розділом "Світ дитинства у творах українських письменників".
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
Дітки сядьте всі рівненько,
Ручку покладіть рівненько,
Бо урок у нас читання
Чарівний і незвичайний
2.Гра "Утвори слово"
- Поставте склади так , щоб утворилося слово".
шин-ка-ма; во-нок- жай-ро; ле-кро-ня
ки-шаш ;сич-ли-ка;ко-ва-ро
та-зе-га; ка-тів -лас; лян-ки-ва
2. Мовленнєва розминка
Скоромовка
Вранці весело вівсянка
Вишивала вишиванку:
Вліво голка, стрибок вправо-
Візерунки оживали.
Вправно,вміло вишивала,
Веселково вийшло, вдало!
Всім на втіху, до вподоби
Великодня ця оздоба.
ІІ .Повідомлення теми і мети уроку
-Який розділ ми закінчили вивчати?
-Назвіть теми розділу.
1.Гра" Чи уважний ти читач" .
- З якими письменниками ми познойомилися в цьому розділі?
2.Робота за підручником
с.91 Висловлюю ставлення ,почуття...- дати відповіді на запитання
3.Робота в зошиті з друкованою основою
с.55-56 -виконати всі завдання на сторінках.
Українська мова
Тема.Вправляння у розпізнанні, утворення і використання дєслів у мовленні.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Діти . ччули ви дзвінок?
Це почавсь новий урок.
і щоб був урок чудовий
Приступаємо до вивчення рідної мови.
ІІ, Повідомлення теми і мети уроку
1.Робота над віршем
Дієслово
Хто в нас завжди в дії, в русі,
Не лінується ніколи
Працьовиті в нього друзі?
-Цезвичайно дієслово.
На зорі розбудить Сонце
І росою землю вмиє,
У будинку всі віконця
З радістю навстіж відкриває.
З вами робить він зарядку
І скопає землі грядку,
І посіє й заскородить,
Пропонує, вибирає,
Передбачує й все знає.
Все помітить ,все побачить,
І підтримає,й побачить.
Приголубить , усміхнеться,
У коханні всім клянеться.
З успіхом всіх повінчає
"Що зробив ти?"- все ж спитає.
-Чи можна сказати ,що дієслова у вірші відіграють важливу роль у мовленні?
-Чи потрібно вчитися вживати їх у мовленні?
2. Робота в зошиті з друкованою основою.
с.6 ,завдання 1,2.
Коментарі
Дописати коментар