28.01.21
Мистецтво
Незабаром снігопад
Організаційний момент 1. Відгадування дітьми загадки Кружляє ніжно білий пух, Міняє зайчик свій кожух, Лисиця вділа рукавиці. В барлозі спить ведмідь кудлатий. Яка це пора? Спробуй відгадати. (Зима)
Основна частина 2. Діти, а ви любите зиму? Яка вона? – добір прикметників (срібна, чарівна, холодна, гарна…) А що робить зима? – добір дієслів (крутить, морозить, щипає, лютує, дме, січе, мете, сипле). А ще зима принесла із собою зимові явища: завірюха, сніг, снігопад, мороз, відлигу, іній, бурульки. 3. Дихальна вправа «Завірюха» - діти дують на сніжинки, закріплені на ниточках, сильно і слабо.
4. А тепер розтренуємо ще наші язички чистомовками: Рюха, рюха – мете завірюха, Лига, лига – почалася відлига. Пад, пад – сильний снігопад. Оз, оз – щоки щипає мороз. Ій, ій – на деревах іній. Ка, ка – висить льодяна бурулька. Ди, ди – наступили холоди
5. А тепер спробуємо зобразити зиму.Та таку сніжну,білу.
Розпочинаємо роботу.
Підсумок уроку.
На завтра прошу принести роботи на виставку.Дякую!
Коментарі
Дописати коментар