28.01.21

Мистецтво

Незабаром снігопад

Організаційний момент 1. Відгадування дітьми загадки Кружляє ніжно білий пух, Міняє зайчик свій кожух, Лисиця вділа рукавиці. В барлозі спить ведмідь кудлатий. Яка це пора? Спробуй відгадати. (Зима)

Основна частина 2. Діти, а ви любите зиму? Яка вона? – добір прикметників (срібна, чарівна, холодна, гарна…) А що робить зима? – добір дієслів (крутить, морозить, щипає, лютує, дме, січе, мете, сипле). А ще зима принесла із собою зимові явища: завірюха, сніг, снігопад, мороз, відлигу, іній, бурульки. 3. Дихальна вправа «Завірюха» - діти дують на сніжинки, закріплені на ниточках, сильно і слабо.

4. А тепер розтренуємо ще наші язички чистомовками:  Рюха, рюха – мете завірюха,  Лига, лига – почалася відлига.  Пад, пад – сильний снігопад.  Оз, оз – щоки щипає мороз.  Ій, ій – на деревах іній.  Ка, ка – висить льодяна бурулька.  Ди, ди – наступили холоди

5. А тепер спробуємо зобразити зиму.Та таку сніжну,білу.

Розпочинаємо роботу.

А терер розфарбуйте фарбами.
Можна змінити малюнок на свій смак.



А тепер повторимо вивчену пісеньку про зиму: " Просто снігопад,,Вірші і музика А.Олейнікової


Підсумок уроку.
У зими три місяці: грудень, січень, лютий. Зимою сніг всюди: на землі, на дерева і будинках. Сонце світить, але не гріє. У будинках працює опалення. Люди одягаються у теплий одяг: шуби, шапки, чоботи, рукавиці і шарфи. Домашні тварини знаходяться у теплих сараях. Дикі тварини зимують по-різному: деякі лягають у сплячку, а деякі ні. Люди турбуються про птахів, чіпляють для них годівниці і приносять корм. У дітей зимою багато розваг: катання на санчатах, лижах, ковзанах, ліплення сніговиків, Новорічне свято. Підсумок заняття Діти, про яку пору року ми сьогодні говорили? Які зимові явища ви пам’ятаєте? Що роблять взимку птахи і тварини? Які розваги чекають дітей зимою?


На завтра прошу принести роботи на виставку.Дякую!



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу