18.03.20.
Навчання грамоти
Апостроф.Читання слів і текстів з вивченими літерами.
Гра ''Встав пропущені буквосполучення дж та дз''
Над ---еркальною поверхнею ----ерела ----вінко ----ижчать ----мелі та б----оли.
Робимо висновок;
- Що поєднує буквосполучення дж і дз?
(Вони позначають один звук,а записуються за допомогою двох букв.)
Зробимо мовленнєву розминку
Дзу-дзу-дзу!- дзвеніла пилка.
Джу-джу-джу!-бриніла пилка.
Промовте з різною швидкістю декілька разів.
Ознайомлення з апострофом.
Уважно перегляньте і прослухайте казку. Казка про апостроф.
https://www.youtube.com/watch?vo2tc=SrPTeVdd
Я такий же,як знак розділовий,
І відомий шкільній дітворі,
Та в словах української мови
Я пишуся не внизу, а в горі.
Спробуй лиш написати сім'я-
Зразу стану потрібним і я.
- На відміну від коми,апостроф стоїть у словах між буквами вгорі.Він показує,що приголосний звук перед ним вимовляється твердо,а букви я, ю, є, ї,які стоять після апострофа,позначають два звуки- [йа], [йу], [йе] ,[йі].
Робота за сторінкою букваря (68 -69).
Прочитати, попрацювати за малюнкаи, до вірша і тексту придумати заголовки.
Письмо
Написання слів з апострофом,складів,слів і речень з вивченими буквами.
Списування друкованих речень.
Зошит ст.61-62.
Коментарі
Дописати коментар