Математика

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці.



1

Розв’яжи задачу 1. Зістав задачі 1 і 2. У чому відмінність? Як ця відмінність вплине на розв’язання задачі 2?

□ 1) За 4 години майстриня пошила 16 м’яких іграшок. Скільки таких іграшок вона пошиє за 5 годин, якщо працюватиме з тією самою продуктивністю?

□ 2) Дві майстрині за 4 години пошили 32 м’які іграшки. Скільки таких іграшок пошиє одна майстриня за 5 годин, якщо працюватиме з тією самою продуктивністю?

Доповни та поясни подане розв’язання задачі.


2 Двома способами. Зістав ці способи. Що знаходимо першою дією? другою дією? третьою дією?



– Ключем до розв’язання задачі на подвійне зведення до одиниці є знаходження величини подвійної одиниці. Спосіб знаходження величини подвійної одиниці полягає в послідовному діленні значення загальної величини на значення кількості та значення часу.

На самоопрацювання! Задача №3(СТ.58)

 Три екскаватори за 2 год викопали 42 м траншеї. Скільки метрів траншеї викопає один екскаватор за 4 год, якщо екскаватори працюють з однаковою продуктивністю?

Задачі на подвійне зведення до одиниці.

План розв’язування. Цей план запишіть у заведений зошит в клітинку( підписуєте заголовок: план розв'язування задачі на подвійне зведення до одиниці). Запам'ятайте хід розв'язування таких задач!

 Зошит ми домовились завести на зустрічі. Він має бути в кліточку. Підпишіть, з математики, для запису правил. Все, що в нього записуєте, вивчаєте. Готуємось до ДПА.

1. Знаходжу дією ділення величину однієї одиниці для певної кількості або часу.

2. Знаходжу дією ділення “подвійну одиницю” – ключ до розв’язання задачі.

3. Знаходжу величину однієї одиниці для іншого значення кількості або часу, відповідаю на запитання задачі.

І спосіб



ІІ спосіб


№4(ст.58)

Виконай множення письмово .

38 ∙ 22         29 ∙ 33

№5

Знайди значення часток. Перевір одержані результати.

960 : 80       960 : 30

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу