Математика
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці.
1
Розв’яжи задачу 1. Зістав задачі 1 і 2. У чому відмінність? Як ця відмінність вплине на розв’язання задачі 2?
□ 1) За 4 години майстриня пошила 16 м’яких іграшок. Скільки таких іграшок вона пошиє за 5 годин, якщо працюватиме з тією самою продуктивністю?
□ 2) Дві майстрині за 4 години пошили 32 м’які іграшки. Скільки таких іграшок пошиє одна майстриня за 5 годин, якщо працюватиме з тією самою продуктивністю?
Доповни та поясни подане розв’язання задачі.
Три екскаватори за 2 год викопали 42 м траншеї. Скільки метрів траншеї викопає один екскаватор за 4 год, якщо екскаватори працюють з однаковою продуктивністю?
Задачі на подвійне зведення до одиниці.
План розв’язування. Цей план запишіть у заведений зошит в клітинку( підписуєте заголовок: план розв'язування задачі на подвійне зведення до одиниці). Запам'ятайте хід розв'язування таких задач!
Зошит ми домовились завести на зустрічі. Він має бути в кліточку. Підпишіть, з математики, для запису правил. Все, що в нього записуєте, вивчаєте. Готуємось до ДПА.
1. Знаходжу дією ділення величину однієї одиниці для певної кількості або часу.
3. Знаходжу величину однієї одиниці для іншого значення кількості або часу, відповідаю на запитання задачі.
І спосіб
ІІ спосіб
Коментарі
Дописати коментар