Математика

Повторювати таблицю ділення і множення. Основна робота в др. зош. ст. 36(129,130,131,132,133).Задачу 132 ми розібрали детально. В мене прохання:

Напишіть короткий запис, опорну схему, дії і, що дізнались в кожній. А в 133 угорі підписуйте відповіді. Там вираз довгий!


Досліджуємо взаємозв'язок множення та ділення.

 Організація класу
Актуалізація розуміння взаємозв'язку додавання та відння.


— Сформулюйте правило про взаємозв'язок арифметичних дій додавання й віднімання. (Якщо від суми двох чисел відняти один доданок, то залишиться інший доданок.)

2. Ознайомлення із взаємозв'язком множення і ділення (с. 112, № 3)

— Що спільного в діях додавання і віднімання? Чим схожі дії віднімання і ділення?

— Поясніть, як склали рівності в першому стовпчику. Що ці рівності нам доводять? (Взаємозв'язок додавання та віднімання.)

— Припустімо, що існує аналогічний зв'язок між діями множення і ділення. Поясніть, як склали рівності в другому стовпчику. Отже, ми переконалися, що існує взаємозв'язок множення і ділення. Сформулюймо правило: «Якщо добуток двох чисел поділити на один множник, то одержимо інший множник».

— На основі здобутих знань допоможіть хлопчику скласти рівності.



https://www.youtube.com/watch?v=sTIeVbQB3I4






























Коментарі

Популярні дописи з цього блогу