02.03.21.Фізична культураю
Тема.Організовуючі вправи.Різновиди ходьби ,бігу ,стрибків.Гра на формування уваги "Слухай сигнал".Танцювальні кроки:танцювальні імпровізаційні вправи.Рухлива гра.
1.Організовуючі вправи.
https://www.youtube.com/watch?v=MtUCDnnYNBA
2.Різновиди ходьби,бігу, стрибків.
https://www.youtube.com/watch?v=OO-_a_qHkSw&t=52s
3.Гра на формування уваги "Слухай сигнал".
Учні йдуть по колу або пересуваються майданчиком у вільному напрямку. Коли вчитель подасть сигнал в обумовний спосіб (свистком або плесне у долоні) один раз, учні повинні набути пози «лелеки» (стояти на одній нозі, руки в сторони) або іншої, обумовленої раніше, пози. Якщо вчитель подасть сигнал двічі, учні повинні набути пози «жабки» (присісти, п’яти разом, носки й коліна в сторони, руки між ступнями ніг на підлозі). На третій сигнал учні відновлюють ходьбу.
4.Танцювальні кроки.
https://www.youtube.com/watch?v=sMXe9IXDQ9c
5.Рухлива гра
Музейна статуя
Завмираємо в позі статуї й непомітно змінюємось!
- Діти збираються в одній кімнаті під назвою «музей». Одна дитина стає ведучим, виходить із кімнати, рахує до двадцяти й повертається.
- У цей час гравці приймають різні пози й завмирають, як музейні статуї. Входить ведучий, оглядає музейні експонати й поводиться так, як турист.
- «Статуї» намагаються змінити своє положення непомітно для ведучого. Якщо ведучий зауважує рух «статуї», вона оживає і стає туристом.
- Продовжуйте гру, доки не залишиться одна «статуя». Гравець-«статуя», який залишився останнім, стає ведучим у наступному раунді.
Коментарі
Дописати коментар