15.02.21.Читання

Повторення теми .Оксана Радушинська повість "Пригоди Славка Хоробрика , або  Пригоди хлопчика- міліціонера","Кишенькові гроші".


Хід уроку

І.Організаційна частина

1.Привітання

Чи цікаво вам дізнатись,

Що сьогодні може статись?

Ну, то ж всядьтеся   зручніше

Почнемо урок скоріше

ІІ. Актуалізація опорних знань 

-Про яку письменницю ми говорили?

- З яким твором познайомились?

2.1 Перевірка домашнього завдання

2.2 Артикуляційні вправи

-Сьогодні на уроці ми будемо багато читати ,говорити , тому треба зробити розминку.

Скоромовка

Летів горобчик, сів на стовпчик ,

Прибіг хлопчик - утік горобчик.

 ІІІ.Повідомлення теми і мети.

- Сьогодні ми продовжими знайомитись з  повість Оксани Радушинської "Кишенькові гроші".

ІV.Осмислення і усвідомлення нового матеріалу

Словникова робота

Тупцювати - переступати з ноги на ногу.

За рогом - за виступом школи.

Заволали - закричали

Вазон - горщик для квітів

V.Робота з текстом 

-Де відбувалася пригода?

- Де збиралися перестріти Вітька пятикласники?

-Чи зміг хлопчик побороти свій страх?

- Як Катя захищала Вітька?

- Як  вимагачі  спілкувалися з Катрусею ?Чому?

- Як діяв славко?

-Як  відреагували на спокійний  , упевнений тон Славка?

-Які слова тексту засвідчують ставлення автора до  вимагачів?

 

Робота в зошиті з друкованою основою.

Завдання  5,6,7.



Фізична культура

Тема . Організовуючі врави  , Різновиди,ходьби,бігу, стрибків. ЗРВ .Танцювальні вправи  .Рухлива гра "Метелик".


https://www.youtube.com/watch?v=RJsla9qM0Pk


Ігри на свіжому повітрі

1."Слід у слід"

Урізноманітнити і дещо  ускладнити  гру в  квача  оригінальною умовою:той, хто наздоганяє . повинен переслідквати втікача , ступаючи строго слід у слід.

2."Снігова фортеця".

Вам потрібно наліпити багато сніговах куль . Складіть їх одна на одну , щоб вийшла міцна  стіна, за яку можна сховатися .









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу