15.02.21.Читання
Повторення теми .Оксана Радушинська повість "Пригоди Славка Хоробрика , або Пригоди хлопчика- міліціонера","Кишенькові гроші".
Хід уроку
І.Організаційна частина
1.Привітання
Чи цікаво вам дізнатись,
Що сьогодні може статись?
Ну, то ж всядьтеся зручніше
Почнемо урок скоріше
ІІ. Актуалізація опорних знань
-Про яку письменницю ми говорили?
- З яким твором познайомились?
2.1 Перевірка домашнього завдання
2.2 Артикуляційні вправи
-Сьогодні на уроці ми будемо багато читати ,говорити , тому треба зробити розминку.
Скоромовка
Летів горобчик, сів на стовпчик ,
Прибіг хлопчик - утік горобчик.
ІІІ.Повідомлення теми і мети.
- Сьогодні ми продовжими знайомитись з повість Оксани Радушинської "Кишенькові гроші".
ІV.Осмислення і усвідомлення нового матеріалу
Словникова робота
Тупцювати - переступати з ноги на ногу.
За рогом - за виступом школи.
Заволали - закричали
Вазон - горщик для квітів
V.Робота з текстом
-Де відбувалася пригода?
- Де збиралися перестріти Вітька пятикласники?
-Чи зміг хлопчик побороти свій страх?
- Як Катя захищала Вітька?
- Як вимагачі спілкувалися з Катрусею ?Чому?
- Як діяв славко?
-Як відреагували на спокійний , упевнений тон Славка?
-Які слова тексту засвідчують ставлення автора до вимагачів?
Робота в зошиті з друкованою основою.
Завдання 5,6,7.
Фізична культура
Тема . Організовуючі врави , Різновиди,ходьби,бігу, стрибків. ЗРВ .Танцювальні вправи .Рухлива гра "Метелик".
https://www.youtube.com/watch?v=RJsla9qM0Pk
Ігри на свіжому повітрі
1."Слід у слід"
Урізноманітнити і дещо ускладнити гру в квача оригінальною умовою:той, хто наздоганяє . повинен переслідквати втікача , ступаючи строго слід у слід.
2."Снігова фортеця".
Вам потрібно наліпити багато сніговах куль . Складіть їх одна на одну , щоб вийшла міцна стіна, за яку можна сховатися .
Коментарі
Дописати коментар