21.01.2020

Читання

Вірш Тамари Коломієць : '' Біле поле полотняне ''

1.Артикуляційні вправи

- Дихальні вправи'' Сніговик'' ,'' Вогнище'' , ''Святкові кульки''

2.Робота над чистомовкою

Ик - ик - ик, на стіні висить рушник,

Ні - ні - ні, там узори чарівні.

3. Вправи на знаходження рим.

-- Прочитайте рядки слів.

Долина - калина - дитина;

веселі - оселі - білі;

пошептав - полетів - почервонів;

вінок - ранок - сніданок.

--Прочитай рядки,у яких усі слова римуються.

-- Прочитай рядки, де два слова римуються.

4.Робота над загадкою

На портреті висить. красується.

Всі в світлиці ним милуються.

--Укаїнський рушник.

https://www.youtube.com/watch?v=zENRs2I302k

5. Робота над віршем. Підручник сторінка 74

- Виразне читання вірша.

- Словникова робота. Пояснення значення слів.

         ПОЛОТНО - це тканина з льону.

         ЗАРЯХТЯТЬ - замерехтять,яскравовиділятимуться.

          НАВПРОШКИ  - навпростець,найкоротшим шляхом,по прямій лінії.

6. Фізкультхвилинка.


.Раз-два!
Потягнулись,
І прогнутись,
Розігнутись.
Ваші м'язи всі проснуться,
Ваші губи посміхнуться.

7.Робота за малюнком.

- Розляньте малюнок.Щона ньому зображено?(це народні символи).

8.Закріпіть читання вірша.

 Українська мова


Встановлення зв'язку між іменниками і прикметниками.

1.Вправа ''Шифрувальник''. Закресліть усі букви ,, А ,, та прочитайте слово.

АААПОААААСААААУАААДАААА

2. ,, Асоціативний кущ,,

- Які слова асоціюєте зі словом посуд?


ПОСУД------_____, ______,_______ .

3.Каліграфічна хвилинка.

П п , по ,су , посуд

4.Робота в підручнику ст.77 -78

-Вправа 1 -4 .Усно

- Вправа 7.Прочитати.

   Чим прикрашають святковий стіл?

   Що кладуть на закусочні тарілки?

 -- Письмове виконання впр.8.   

       Стіл  ( який?)  святковий;

       Скатертина  ( яка? )  біла;

       Серветки  ( які? ) полотняні;

       Тарілка ( яка? ) закусочна.

- Спишіть виділену частину.

- Спишіть іменник в поєднанні з прикметником.

5.Заключна частина

- Підсумок уроку. Закріплюємо вивченням правила на ст. 78

Я Д С

Сім'я , родина.  Мій родовід.

1. Відгадування загадки.

  Це слово кожен знає,

  Ні на що не проміняє!

   До цифри 7 додати ,, я,, -

   Що виходить в вас?      ( Сім'я )

2.Уточнення поняття ,, сім'я ,,

- Читання в підручнику визначення ст.6

- Складання схеми ,яка пояснить значення слова ,, сім'я ,, .

Фізрозминка

Близькі родичі,живуть разом,найбільш дбають один про одного.

3.Розгляд і обговорення світлин у підручнику на ст.6

4.   Робота з друкованим зошитом ст.3

- Виконуємо завдання 1.Доповни речення:

ЛЮДИНІ ПОТРІБНА СІМ'Я, ЩОБ - ......

- Закріплення знань.Завдання 2. Намалюй свою родину.



Мистецтво

Зимові розваги

1.https://www.youtube.com/watch?v=Eyw7v9WC6rY

2.Малюємо зимові ігри і розваги. Допоможе в цьому підручник ст.57.Роздивіться схеми,спробуйте створити свій малюнок. Також пропоную зразочки вам на допомогу.























Коментарі

Популярні дописи з цього блогу