19.01.2020
З добрим Хрещенським ранком! Бажаю здоров'я, миру і добра!
Читання
Вірші Платона Воронька : ''На кораблику''(вірш-казка). '' Картина '' - вірш- небилиця. Зіставлення тексту з малюнками.Гумористичні твори. Придумування учнями небилиць.
1.Вправи на постановку дихання та розвиток артикуляцції.
'' Задми свічки ''
- Уявіть . що перед Вами - іменинний тортик.На ньому багато свічок.Зробіть глибокий вдих і намагайтеся задути якомога більше свічок.
''Сніговик''
- Ліпимо сніговика, а потім гріємо руки,дихаючи на них.
2. Робота з чистомовкою.
Ок-ок-ок,ок-ок-ок -
Білий падає сніжок.
Ки-ки-ки,ки-ки-ки -
Замітає всі стежки.
Ать-ать-ать,ать-ать-ать -
Вибіг зайчик погулять.
3.Розшифруй анаграми.
ІСЕЧНЬ (СІЧЕНЬ)
4.Вирушаємо у світ дитинства,створений українськими поетами і письменниками.
-Практична робота з підручником.Самостійне ознайомлення з інформацією про П.Воронька.
На он-лайн зустрічі я вам розповіла про ньго.Зараз закріпіть знання ст.71.
Фізкультхвилинка .
https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY
5Робота над віршем і ілюстраціією до вірша П. Воронька '' На кораблику''
6.Словникова робота.
Брід- мілке ,неглибоке місце річки, озера або ставка, у якому можна переходити водойму.
7.Поглиблений смисловий аналіз тексту за запитаннями ст.72.
8.Ознайомлення, що означають слова небилиці-небувалиці? Статя підручника ст72.
- Читання вірша картина. Словникова робота.
Осокір - високе листяне дерево родини вербових.
9.Аналіз тексту за запитаннями ст.72
10.Виразне читання вірша.робота над ілюстрацією.
МАТЕМАТИКА
Додаємо і віднімаємо числа части нами.
1.Каліграфічна хвилинка.
Написання чисел( 67 , 85 , 93 )
2.Формування вміння виконувати додавання і віднімання чисел з переходом через розряд.
Завдання 2 ст.68. Опрацювали на он-лайн зустрічі.
3. Закріплюємо знання і виконуємо впр.3 ст.68
4.Робота над задачею 5 ст.68
-Читай задачу.
-Усвідомлюй.
-Хто з дітей розв'язував задачу?
-Чи відомо, скільки розв'язувазала Соня?
-Запишемо це число.
-
Чи відомо, скільки розв'язувазав Тарас?(На 6 менше)
-Запишемо це число.
Що запитується в задачі? Що відомо про Аллу?(Зробила на два завдання більше за Тараса.)
-Чи можемо зразу відповісти?(Ні,потрібно знати,скільки зробив Тарас).
-Якою арифметичною дією ми це дізнаємось?(Віднімання)
-Запишіть її.
-Тепер знаємо скільки розв'язувазав Тарас.А Алла-на2 більше.
-Чи можна тепер відповісти на головне запитання?Якою дією?
-Дією додавання.
-Запишіть її.
То доберіть,яка з схем відповідає задачі?
Можна перебудувати її в зошит.
Я Д С
Працюєм у підручнику ( Ч.2 ст.4).Зошит (Ч. 1 ст.43)
У підручнику розгляд світлин мальовничих куточків України взимку. Обговоримо їх на наступній зустрічі он-лайн.
- Читаємо та обговорюємо повідомлення від Наталочки і Дмитрика про зимовий відпочинок.
-Робота в зошиті.Там завд.(1 , 2)
Українська мова
Ознайомлення з терміном прикметник.Добір прикметників для опису пір року.
Працювали он-лайн.
Підручник ст 74.Ще перегляньте впр.2.Правило запам'ятати.
Опрацювати впр.3, 4.
Фізкультура
Прогулянка на свіжому повітрі.
Наближається зниження морозу.Сніг ліпитиметься.Зліпити сніговичка,сфотографувати і вислати мені у вайбер.Бажаю успіху.
Коментарі
Дописати коментар