01.03.21Фізична культура Тема.Організовуючі впави.Гра на формування уваги.Танцювальні кроки.Рухлива гра "Гуси" 1.Організовуючі вправи https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ 2.Гра на формування уваги. ВУХО – НІС ПО команді. „Вухо” – доторкається до вуха. „Ніс” – до носа. Дорослий спочатку виконує завдання разом з малюком, потім зумисне припускається помилок. Дитина має бути уважною і не помилитися. ЗАБОРОНЕНИЙ РУХ Ведучий показує дітям рух, який повторювати не можна. Потім показує різні рухи руками та ногами. Той, хто повторив заборонений рух, вибуває з гри. 3.Танцювальніі кроки https://www.youtube.com/watch?v=RJsla9qM0Pk&t=1s 4. Рухлива гра "Гуси" На одному боці майданчика креслять будинок, де мешкають«господар» і «гуси», на протилежному живе «вовк під горою». «Господар» випускає «гусей» у поле погуляти. «Гуси» йдуть від будинку досить далеко. Через деякий час «господар» кличе їх, і між ними відбувається така розмова: господар Гуси-гуси! Г у с и. Г...
23.02.21 Фізична культура Тема.Організовуючі вправи.Гра на формування уваги " Швидко стати у коло".Танцювальні кроки.Рухлива гра. 1.Загальнорозвиваючі вправи . https://www.youtube.com/watch?v=UeEhWIlxS3Y 2 Гра " Совонька" У куточку майданчика креслять будиночок для «совоньки». Вибирають ведучого — «совоньку». Усі інші гравці — «мишенята». «Совонька» летить до свого будиночка, а мишенята розміщуються вздовж стін у «нірках». За сигналом учителя «День» — «совонька» засинає, а «мишенята» починають бігати, гратися. За сигналом «Ніч» — «совонька» прокидається і летить ловити «мишенят». «Миші» завмирають на місці. Якщо «мишеня» зробить рух і це побачить «совонька», то забирає його до себе в «дупло». 3.Танцювальні кроки https://www.youtube.com/watch?v=oWLxqzF5_j8
Письмо. Я Д С. Складання розповіді на задану тему. Чим мрієш займатися влітку? Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. — Розгляньте репродукцію картини. Кого ви бачите на ній? — Де знаходиться хлопчик? — Чим він зайнятий? — Коли відбувається подія? — Чи можете ви сказати, що хлопчик уміє читати чи писати? Чому? — З яким настроєм дитина малює? — Як ви гадаєте, чи мріє він стати школярем? — Це сучасна картина чи ні? Обґрунтуйте думку. — Чого ви навчилися з уроків навчання грамоти за цей рік? — Придумайте назву цій картині. — Цю картину написав відомий англійський художник Джим Дейлі. Назва її невідома. Каліграфічна розминка. — Любі друзі! Сьогодні у нас останній урок письма у першому класі, бо настають канікули. Ви вже розмірковуєте над тим, як їх провести. Про те, де мрієте побувати на канікулах. Робота за малюнком. — Розгляньте малюнки. Вправа «Мрії про канікули». — Ро...
Коментарі
Дописати коментар