30.04.20.
Навчання грамоти. Письмо
Розвиток зв'язного мовлення (Рослини)
Вправа «Розфарбуй мене».Якщо немає можливості розфарбувати , намалюй.В крайньому випадку , обведи олівчиком слово відгадку.
Завдання: вгадати за описом предмети та розмалювати їх.
Обвести в зелений кружечок малюнки, на яких зображено назви живих предметів, а в червоний — назви неживих.
· Хижий, маленький, сірий, безхвостий, колючий... (їжак).
· Легкий, дерев'яний, кольоровий... (олівець).
· Коричнева, солодка, шоколадна... (цукерка).
· Зелене, соковите, смачне... (яблуко).
· Хитра, руда, хижа... (лисиця).
— Друзі, відгадайте загадку.
Тільки вийдеш ти із хати,
То зустрінеш нас.
Ми — це сад зелений,
Ми — гаї й діброви,
Ми — це трави й квіти.
Хто такі ми, діти?
- Це рослини.
— Сьогодні на уроці ми здійснимо подорож до чудового царства рослин. А нашим провідником буде маленький Листочок. Він познайомить вас із мешканцями цього незвичайного царства, розповість вам багато цікавого про світ рослин. А чи готові ви до подорожі?
— Маленький листочок хоче влаштувати для вас невеличкий іспит. Дайте відповіді на його запитання.
· Які рослини ростуть біля школи? У вашому дворі?
· Які рослини ростуть у лісі?
· Де росте капуста? А яблука?
— Молодці! Іспит склали на «відмінно»! Вирушаємо до царства рослин.
(Звучить весела музика. Діти крокують на місці.)
Прчитайте текст.
Усно:
- Яку пору року описано?
- Що одягла ліщина?
-( Білокора , струнка , ніжна). Що за деревинка?
Відповіді на запитання запишіть у зошит.
Крокуємо , скачемо , танцюємо під веселу мелодію.Відпочиваємо!
— Листочок дуже вдячний вам .
І за це хоче повідомити
вам дещо цікаве.
Найстаріші рослини на Землі — морські водорості. Їхній вік становить понад одну тисячу мільйонів років.
«Що де росте?».
Ялина... (росте у лісі).
Слива... (росте у саду).
Кульбаба... (росте у лузі).
Соняшник... (росте на городі, у полі).
Каштан... (росте у парку).
- Запишіть у зошит.
— Дякую за роботу!
Коментарі
Дописати коментар