25.03.20.
Навчання грамоти
Читання віршів про пригоди дітей: "Де букварик" Грицько Бойко" Що разом" Петра Кралюка.
- Друзі,сьогодні хочу вас підбадьорити.Мабуть навчатися дистанційно не так легко і цікаво для когось з вас.Ви самотужки долаєте якісь труднощі,мало спілкуєтесь,не відразу отримуєте відповіді на окремі запитання.Можливо хтось думає,що це канікули.Ні,це не так.Ми повинні продовжити навчання в цей нелегкий для нас час.Цілком природньо, якщо ви відчуваєте хвилювання. Нехай побороти його допоможе пам'ятка.
Я - розумна істота, особистість творча.
Я - вчуся,бо все хочу знати!
- Заплющте очі та подумки промовте: " Я все знаю,я все можу, я все зможу!"
Усім бажаю успішної роботи!
Робота за сторінкою букваря ( 76-77 )
1. Читання для розминки.Прочитай вірш Івана Олексина.Це завдання від Читалочки.
Перший раз у повільному темпі.Усвідом прочитане.
- Який настрій спонукав цей вірш ? Чому ?
Тепер прочитай у швидшому темпі.
2. Робота над віршем Грицька Бойка " Де букварик ?"
Прочитай вірш.Розкажи комусь з рідних , яка пригода сталася з хлопчиком?
- За ілюстрацією охарактеризуйте хлопчика.( Він розгублений, ... . )
Перечитайте вірш технікою диктор телебачення.Потім спробуйте дати пораду хлопчикові.
3. Робота над віршем П.Кралюка " Що разом ?"
Прочитай уважно вірш декілька разів.Дай відповідь на запитання і завдання для уважного читача.Спробуй дібрати свій заголовок.Згадай, чи траплялися з вами такі випадки.
4. Вправа Крісло" автора" . Розкажи про це рідним.
Навчання грамоти
Читання віршів про пригоди дітей: "Де букварик" Грицько Бойко" Що разом" Петра Кралюка.
- Друзі,сьогодні хочу вас підбадьорити.Мабуть навчатися дистанційно не так легко і цікаво для когось з вас.Ви самотужки долаєте якісь труднощі,мало спілкуєтесь,не відразу отримуєте відповіді на окремі запитання.Можливо хтось думає,що це канікули.Ні,це не так.Ми повинні продовжити навчання в цей нелегкий для нас час.Цілком природньо, якщо ви відчуваєте хвилювання. Нехай побороти його допоможе пам'ятка.
Я - розумна істота, особистість творча.
Я - вчуся,бо все хочу знати!
- Заплющте очі та подумки промовте: " Я все знаю,я все можу, я все зможу!"
Усім бажаю успішної роботи!
Робота за сторінкою букваря ( 76-77 )
1. Читання для розминки.Прочитай вірш Івана Олексина.Це завдання від Читалочки.
Перший раз у повільному темпі.Усвідом прочитане.
- Який настрій спонукав цей вірш ? Чому ?
Тепер прочитай у швидшому темпі.
2. Робота над віршем Грицька Бойка " Де букварик ?"
Прочитай вірш.Розкажи комусь з рідних , яка пригода сталася з хлопчиком?
- За ілюстрацією охарактеризуйте хлопчика.( Він розгублений, ... . )
Перечитайте вірш технікою диктор телебачення.Потім спробуйте дати пораду хлопчикові.
3. Робота над віршем П.Кралюка " Що разом ?"
Прочитай уважно вірш декілька разів.Дай відповідь на запитання і завдання для уважного читача.Спробуй дібрати свій заголовок.Згадай, чи траплялися з вами такі випадки.
4. Вправа Крісло" автора" . Розкажи про це рідним.
Коментарі
Дописати коментар