25.03.20.

Навчання грамоти

Читання віршів про пригоди дітей: "Де букварик" Грицько Бойко" Що разом" Петра Кралюка.
- Друзі,сьогодні хочу вас підбадьорити.Мабуть навчатися дистанційно не так легко і цікаво для когось з вас.Ви самотужки долаєте якісь труднощі,мало спілкуєтесь,не відразу отримуєте відповіді на окремі запитання.Можливо хтось думає,що це канікули.Ні,це не так.Ми повинні продовжити навчання в цей нелегкий для нас час.Цілком природньо, якщо ви відчуваєте хвилювання. Нехай побороти його  допоможе пам'ятка.

Я - розумна істота, особистість творча.
Я - вчуся,бо все хочу знати!
-  Заплющте очі та подумки промовте: " Я все знаю,я все можу, я все зможу!"
Усім бажаю успішної роботи!

Робота за сторінкою букваря ( 76-77 )
1.  Читання для розминки.Прочитай вірш Івана Олексина.Це завдання від Читалочки.
Перший раз у повільному темпі.Усвідом прочитане.
- Який настрій спонукав цей вірш ? Чому ?
Тепер прочитай у швидшому темпі.
2.  Робота над віршем Грицька Бойка " Де букварик  ?"
Прочитай вірш.Розкажи комусь з рідних , яка пригода сталася з хлопчиком?
- За ілюстрацією охарактеризуйте хлопчика.( Він розгублений, ...              . )
Перечитайте вірш технікою диктор телебачення.Потім спробуйте дати пораду хлопчикові.
3.  Робота над віршем П.Кралюка " Що разом ?"
Прочитай уважно вірш декілька разів.Дай відповідь на запитання і завдання для уважного читача.Спробуй дібрати свій заголовок.Згадай, чи траплялися з вами такі випадки.
4.  Вправа  Крісло" автора" . Розкажи про це рідним.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу