24.03.20.

Навчання грамоти

Опрацювання тексту''Папужка'' Людмили Борщевської

1.  Повтори алфавіт.Якщо є можливість в парі з батьками.Одну літеру один,іншу другий.Спочатку повільно,далі швико.
2.  Гра''Опиши і порівняй''
Папуга , кішка.
Дай відповідь на запитання
- Навіщо потрібні хатні тварини?
3.  Робота за сторінкою букваря ( 74-75      )
-Завдання Читалочки.Читання загадки.
-Виконайте звуковий аналіз слова папуга.
4.  Згадайте,що вам відомо про папугу?
     - Деви його бачили,який він на вигляд?
Саме про папужку йтиме мова в тексті.Підчас читання подумай,чому авторка назвала текст "Папужка",а не " Папуга"?
5.  Робота над читанням тексту.
6.  Попрацюйте за запитаннями для уважного читача на ст.75.
Потім спробуйте переказати частину тексту , що відповідає ілюстрації.

Письмо
  1.  Перечитай текст " Папужка".У тоненькому зошиті з письма,дай відповідь на запитання.Яким був Тарасик?
-Тарасик був допитливим ,  ...                                                                  .
 2.  Гра - змагання  з рідними  " Хто більше"?
- Із букв слова  ХИТРОЩІ утворіть нові слова.Спочатку надрукуй їх.А тепер прпиши.
Тепер скажи.Як називають птахів,які живуть удома? Ось скоромовка про одного з них.

                                     Ґелґотали гусенята:
                                     "Ґе - ґе - ґе та ґа - ґа - ґа!"
                                       Буква "ґе ", як кочерга.
 3.  Спиши у зошит скоромовку по пам'яті.
 4.  Зробіть звуковий аналіз слова  ґелґотали.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу