24.03.20.
Навчання грамоти
Опрацювання тексту''Папужка'' Людмили Борщевської
1. Повтори алфавіт.Якщо є можливість в парі з батьками.Одну літеру один,іншу другий.Спочатку повільно,далі швико.
2. Гра''Опиши і порівняй''
Папуга , кішка.
Дай відповідь на запитання
- Навіщо потрібні хатні тварини?
3. Робота за сторінкою букваря ( 74-75 )
-Завдання Читалочки.Читання загадки.
-Виконайте звуковий аналіз слова папуга.
4. Згадайте,що вам відомо про папугу?
- Деви його бачили,який він на вигляд?
Саме про папужку йтиме мова в тексті.Підчас читання подумай,чому авторка назвала текст "Папужка",а не " Папуга"?
5. Робота над читанням тексту.
6. Попрацюйте за запитаннями для уважного читача на ст.75.
Потім спробуйте переказати частину тексту , що відповідає ілюстрації.
Письмо
1. Перечитай текст " Папужка".У тоненькому зошиті з письма,дай відповідь на запитання.Яким був Тарасик?
-Тарасик був допитливим , ... .
2. Гра - змагання з рідними " Хто більше"?
- Із букв слова ХИТРОЩІ утворіть нові слова.Спочатку надрукуй їх.А тепер прпиши.
Тепер скажи.Як називають птахів,які живуть удома? Ось скоромовка про одного з них.
Ґелґотали гусенята:
"Ґе - ґе - ґе та ґа - ґа - ґа!"
Буква "ґе ", як кочерга.
3. Спиши у зошит скоромовку по пам'яті.
4. Зробіть звуковий аналіз слова ґелґотали.
Навчання грамоти
Опрацювання тексту''Папужка'' Людмили Борщевської
1. Повтори алфавіт.Якщо є можливість в парі з батьками.Одну літеру один,іншу другий.Спочатку повільно,далі швико.
2. Гра''Опиши і порівняй''
Папуга , кішка.
Дай відповідь на запитання
- Навіщо потрібні хатні тварини?
3. Робота за сторінкою букваря ( 74-75 )
-Завдання Читалочки.Читання загадки.
-Виконайте звуковий аналіз слова папуга.
4. Згадайте,що вам відомо про папугу?
- Деви його бачили,який він на вигляд?
Саме про папужку йтиме мова в тексті.Підчас читання подумай,чому авторка назвала текст "Папужка",а не " Папуга"?
5. Робота над читанням тексту.
6. Попрацюйте за запитаннями для уважного читача на ст.75.
Потім спробуйте переказати частину тексту , що відповідає ілюстрації.
Письмо
1. Перечитай текст " Папужка".У тоненькому зошиті з письма,дай відповідь на запитання.Яким був Тарасик?
-Тарасик був допитливим , ... .
2. Гра - змагання з рідними " Хто більше"?
- Із букв слова ХИТРОЩІ утворіть нові слова.Спочатку надрукуй їх.А тепер прпиши.
Тепер скажи.Як називають птахів,які живуть удома? Ось скоромовка про одного з них.
Ґелґотали гусенята:
"Ґе - ґе - ґе та ґа - ґа - ґа!"
Буква "ґе ", як кочерга.
3. Спиши у зошит скоромовку по пам'яті.
4. Зробіть звуковий аналіз слова ґелґотали.
Коментарі
Дописати коментар