23.03.20.
Навчання грамоти.Читання.
Робота над розумінням і виразним читанням вірша''Хто в хатці живе?''(автор Любов Голота)
1. Повторити алфавіт.
2. Робота з букварем ( ст.72 )
-Читання вірша.Робота за текстом.
-Дати відповіді на запитання ( ст.73.) Гра ''Питання від уважного читача''.
3. Цікава розповідь про равлика.
Один з найдавніших жителів планети - равлик . Учені стверджують,що ці крихітки з'явились понад 500 мільйонів років тому. Вони можуть мешкати у будь - якому середовищі та не вимагать багато їжі . Живуть і на суші,і у воді.Вік близько 15 років.З настанням холодів він ховається в раковину і спить аж до весни.Їдятьравлики все:маленьких личинок,траву,листя,черв'яків.Розшукують їжу на дотик своїми ріжками - щупальцями.
4. Повторне читання вірша ''Хто в хатці живе?''
- Словникова робота.
Стріха - солом'яна чи очеретяна покрівля.
5. Вивчити закличку разом з Щебетунчиком (ст. 73.) За бажанням можна намалювати усміхненого равлика.
Письмо
Удосконалення вміння писати вивчені букви,слова і речення з ними.Побудова речень за поданим початком.
Працюємо у тоненьких зошитах в косу лінію.
1. Гра ''Склади слово''
- Із поданих букв складіть слова на тему ''Сім'я''.
Т Р Д О А И Я А І М Б С Т Н М Д
(Родина,рід,баба... ). Ці слова записуємо в зошит.Їх повинно бути більше десяти.
2. Спиши і продовж речення.
Сім'я - це ... .
3. Добери і допиши слова,що відповідають на питання яка? ,до слова сім'я.
Моя сім'я щаслива, дружна .... .
Під час письма виеонуємо пальчикову гімнастику.
4. Робота з прислів'ям
В дружній родині і в холод тепло.
Спиши.Усно поясни його значення.
Навчання грамоти.Читання.
Робота над розумінням і виразним читанням вірша''Хто в хатці живе?''(автор Любов Голота)
1. Повторити алфавіт.
2. Робота з букварем ( ст.72 )
-Читання вірша.Робота за текстом.
-Дати відповіді на запитання ( ст.73.) Гра ''Питання від уважного читача''.
3. Цікава розповідь про равлика.
Один з найдавніших жителів планети - равлик . Учені стверджують,що ці крихітки з'явились понад 500 мільйонів років тому. Вони можуть мешкати у будь - якому середовищі та не вимагать багато їжі . Живуть і на суші,і у воді.Вік близько 15 років.З настанням холодів він ховається в раковину і спить аж до весни.Їдятьравлики все:маленьких личинок,траву,листя,черв'яків.Розшукують їжу на дотик своїми ріжками - щупальцями.
4. Повторне читання вірша ''Хто в хатці живе?''
- Словникова робота.
Стріха - солом'яна чи очеретяна покрівля.
5. Вивчити закличку разом з Щебетунчиком (ст. 73.) За бажанням можна намалювати усміхненого равлика.
Письмо
Удосконалення вміння писати вивчені букви,слова і речення з ними.Побудова речень за поданим початком.
Працюємо у тоненьких зошитах в косу лінію.
1. Гра ''Склади слово''
- Із поданих букв складіть слова на тему ''Сім'я''.
Т Р Д О А И Я А І М Б С Т Н М Д
(Родина,рід,баба... ). Ці слова записуємо в зошит.Їх повинно бути більше десяти.
2. Спиши і продовж речення.
Сім'я - це ... .
3. Добери і допиши слова,що відповідають на питання яка? ,до слова сім'я.
Моя сім'я щаслива, дружна .... .
Під час письма виеонуємо пальчикову гімнастику.
4. Робота з прислів'ям
В дружній родині і в холод тепло.
Спиши.Усно поясни його значення.
Коментарі
Дописати коментар